Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Bruce Lee : Πάντα να είσαι ο εαυτός σου, να εκφράζεις τον εαυτό σου, να έχεις πίστη στον εαυτό σου

26 μαθήματα ζωής από έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους του 20ού αιώνα, ο οποίος έφυγε πολύ νωρίς, στα 32 του χρόνια, στις 20 Ιουλίου του 1973.-Από τη Μανταλένα Μαρία Διαμαντή

26 μαθήματα ζωής από έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους του 20ού αιώνα, ο οποίος έφυγε πολύ νωρίς, στα 32 του χρόνια, στις 20 Ιουλίου του 1973.-Από τη Μανταλένα Μαρία Διαμαντή

Bruce Lee. Ίσως ο καλύτερος χαρακτηρισμός γι` αυτόν τον άνθρωπο είναι η λέξη "φαινόμενο". Ο Αμερικανός, με καταγωγή από το Χονγκ Κονγκ, δάσκαλος πολεμικών τεχνών, ηθοποιός και ιδρυτής της πολεμικής τέχνης Jeet Kune Do,  θεωρείται ο μεγαλύτερος ηθοποιός πολεμικών τεχνών του 20ού αιώνα. Μπορεί να έπαιξε σε λίγες ταινίες, ωστόσο για πολλούς έγινε είδωλο.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 εμφανίστηκε στο καλλιτεχνικό στερέωμα και τότε  ο κόσμος έμεινε έκθαμβος. Ο Μπρους Λι ήταν ταπεινός, έξυπνος και καλοσυνάτος. Ο συγκεκριμένος -περίεργος - συνδυασμός ισοπέδωσε τη μονοδιάστατη στερεότυπή εικόνα του κινεζικού λαού, όπως απεικονιζόταν στο Χόλιγουντ μέχρι εκείνη την εποχή.  Μπορεί να έφυγε πολύ νωρίς- μόλις 32 ετών- κατάφερε όμως   ό, τι οι περισσότεροι δεν μπορούν να κάνουν σε όλη την διάρκεια της ζωής τους.  Το 1999, το περιοδικό Time, τον ονόμασε έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους του 20ού αιώνα.


Ίσως δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστό πως ήταν φιλόσοφος και ποιητής.  Στην δημιουργία του Jeet Kune Do,  ο Lee άλλαξε πολλές από τις παραδοσιακές τεχνικές των σχολών, προσπαθώντας να βελτιώσει την αίσθηση των βασικών εσωτερικών στοιχείων του ανθρώπου. Δημιούργησε τελικά, ένα στυλ που συμβάδιζε περισσότερο με την ροή της ίδιας της ζωής. Επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την ανατολίτικη σοφία και δεν πίστευε σε μια εξωτερική ανώτερη δύναμη.

Επέλεξα 26 από τα σπουδαιότερα λόγια του- μαθήματα ζωής και σας τα παραθέτω:

Βρέθηκε ο τάφος της συζύγου του Τουταγχαμών (Βίντεο)

Οι αρχαιολόγοι ισχυρίζονται ότι ένας ταφικός θάλαμος στην κοιλάδα των βασιλέων, ηλικίας 3.300 ετών, ανήκει στη σύζυγο του Τουταγχαμών.

Η νεκρική μάσκα του φαραώ Τουταγχαμών που ανακάλυψε ο Βρετανός αρχαιολόγος Χάουαρντ Κάρτερ. Πηγή: News Media
Ο ΤΟΥΤΑΓΧΑΜΩΝ ήταν φαραώ της 18ης Δυναστείας και βασίλευσε από το 1332 μέχρι το 1323 π.Χ. Γεννήθηκε το 1341 π.Χ. και πέθανε σε ηλικία 18 ετών. Τα αίτια του θανάτου του δεν είναι ξεκάθαρα. Μια κρανιοεγκεφαλική κάκωση, που εντοπίστηκε κατά την εξέταση της μούμιας με ακτίνες-Χ, μαρτυρά ότι ο θάνατός του ήταν βίαιος, αλλά κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν επρόκειτο για δολοφονική επίθεση, ατύχημα ή ακόμα και ασθένεια.
Ο πατέρας του ήταν ο Ακενατόν και η μητέρα του μια δευτερεύουσα σύζυγος του Ακενατόν, πιθανόν ετεροθαλής αδελφή του. Ήταν το μοναδικό αγόρι από τα 7 παιδιά του Ακενατόν, κάτι που τον καθιστούσε μοναδικό διάδοχο του θρόνου, όταν ο Ακενατόν πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Ωστόσο, ο θρόνος φαίνεται να μην πέρασε απευθείας στον ανήλικο φαραώ, καθώς βγήκε στην επιφάνεια ένας αφανής φαραώ, ο Σμενκαρέ. Πολλοί υποθέτουν πως ο Σμενκαρέ ήταν αδελφός ή μεγαλύτερος γιος του Ακενατόν. Υπάρχει όμως και η άποψη ότι Σμενκαρέ ήταν ένα άλλο όνομα για τη βασίλισσα Νεφερτίτη που ίσως να κυβέρνησε για λίγο τη χώρα μετά το θάνατο του συζύγου της.
Όπως και να ’χει, ο Τουταγχαμών στέφθηκε φαραώ στην ηλικία των 8 με 9 ετών και πήρε ως σύζυγο την ετεροθαλή αδελφή του, πριγκίπισσα Ανκεσεναμούν, κόρη της Νεφερτίτης.
Ο τάφος του Τουταγχαμών ανακαλύφθηκε στις 4 Νοεμβρίου του 1922 από τον Βρετανό αρχαιολόγο Χάουαρντ Κάρτερ και προξένησε παγκόσμιο ενδιαφέρον επειδή ήταν ο μοναδικός ασύλητος βασιλικός τάφος που βρέθηκε ποτέ στην κοιλάδα των βασιλέων.

Εξωγήινα διαστημόπλοια στους δακτύλιους του Κρόνου;

Πρώην μηχανικός της NASA ισχυρίζεται ότι στους δακτυλίους του Κρόνου κρύβονται τεράστια εξωγήινα διαστημόπλοια.

Τα UFO κρύβονται στους δακτυλίους του Κρόνου. Image: Supplied
ΕΝΑΣ πρώην μηχανικός της NASA στο ερευνητικό κέντρο Έιμς (Ames Research Center) ισχυρίζεται ότι οι εξωγήινοι βρίσκονται στο ηλιακό μας σύστημα και κρύβονται στους δακτυλίους του Κρόνου.
Ο δρ. Νόρμαν Μπέργκραν (Norman Bergrun), που υπήρξε στέλεχος της NASA, αναφέρει στο σχετικό βίντεο (που υπάρχει στο τέλος του άρθρου) ότι τα εξωγήινα διαστημόπλοια καταφθάνουν διαρκώς στο ηλιακό μας σύστημα και ελλιμενίζονται κυρίως σε πλανήτες που έχουν δακτύλιους.
Οι πλανήτες που περιβάλλονται από δακτύλιους είναι ο Δίας, ο Κρόνος, ο Ποσειδώνας και ο Ουρανός.
Ο Κρόνος είναι ο πιο μυστηριώδης απ’ όλους. Ο δεύτερος σε μέγεθος πλανήτης μετά τον Δία στο ηλιακό μας σύστημα, έχει ένα ισχυρό θυελλώδες εξαγωνικό ρεύμα πάνω από τον βόρειο πόλο του, το οποίο οι αστρονόμοι αποκαλούν “Το εξάγωνο”. Ο γιγαντιαίος αυτός τυφώνας έχει έκταση 25 φορές μεγαλύτερη από αυτήν της Ελλάδας, αλλά το παράξενο είναι ότι το «μάτι» του τυφώνα παραμένει ακίνητο.
Πρόσφατα ανακαλύφθηκε και κάτι άλλο. Μέσα από τους δακτύλιους του Κρόνου εκπέμπονται παράξενοι ήχοι, εκεί όπου θα έπρεπε να υπάρχει ή ένας επίπεδος θόρυβος ή σιωπή.

Το Τρίγωνο του Διαβόλου

Τρίγωνο των Βερμούδων: το μυστήριο συνεχίζεται

Στις 16 Μαΐου 2017, το ιδιωτικό τζετ μιας Αμερικανίδας επιχειρηματία με τους δύο γιους της και τον πιλότο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς –ναι, καλά μαντέψατε– στο Τρίγωνο των Βερμούδων.

Η Τζένιφερ Μπλύμεν με τα δύο της παιδιά στο σπίτι τους στη Νέα Υόρκη στις 10 Φεβρουαρίου 2015. Photo: Laura Moss / New York Times. Πηγή: Supplied

ΣΤΙΣ 16 Μαΐου 2017, εξαφανίστηκε από τα ραντάρ, την ώρα που πετούσε πάνω από το Τρίγωνο των Βερμούδων, ένα δικινητήριο Mitsubishi MU-2Β το οποίο μετέφερε την CEO της εταιρείας Skylight Group, Τζένιφερ Μπλύμεν (Jennifer Blumin) 40 ετών, τους δύο της γιους, Θεόδωρο και Φινέα, 3 και 4 ετών αντίστοιχα, και τον πιλότο του αεροσκάφους Νάθαν Ούλριχ, 52 ετών, ιδρυτή της εταιρείας Xootr.
Όπως αναφέρουν οι New York Times, το αεροσκάφος διέκοψε την επαφή του με το Μαϊάμι στις 2:10 μ.μ. ενόσω βρισκόταν 37 μίλια ανατολικά της νήσου Ελευθέρα στις Μπαχάμες, προερχόμενο από το Πουέρτο Ρίκο. Σχεδόν μια ώρα αργότερα κινητοποιήθηκε η Ακτοφυλακή, στέλνοντας ένα ελικόπτερο προς αναζήτηση του αεροσκάφους, το οποίο πετούσε στα 24.000 πόδια με ταχύτητα 300 κόμβων. Το ελικόπτερο εντόπισε κάποια «συντρίμμια» κοντά στη νήσο Ελευθέρα, τα οποία απέδωσε στο χαμένο αεροσκάφος. Ωστόσο οι έρευνες από θαλάσσης δεν εντόπισαν κανέναν από τους επιβαίνοντας και το ζήτημα σταμάτησε εκεί.ν

Αεροφωτογραφία της θαλάσσιας έκτασης του Τριγώνου των Βερμούδων. Σε πρώτο πλάνο η χερσόνησος της Φλόριδας με τα Keys. Image: Supplied

Τρίγωνο των Βερμούδων: το μυστήριο συνεχίζεται

Κάθε χρόνο πέντε αεροσκάφη εξαφανίζονται στο Τρίγωνο των Βερμούδων. Τι συμβαίνει σ’ αυτή την περιοχή που την αποκαλούν «Τρίγωνο του Διαβόλου»;

Το Τρίγωνο των Βερμούδων έχει πάρει περισσότερες από 1.000 ζωές τα τελευταία 100 χρόνια.
Πηγή: News Media
5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1945: Στις 2:10 μ.μ., πέντε βομβαρδιστικά αεροπλάνα του Ναυτικού των ΗΠΑ τύπου Avenger, που εκτελούν την Πτήση 19, απογειώνονται από τη ναυτική βάση Λόντερντεϊλ της Φλόριδας για μια συνηθισμένη εκπαιδευτική αποστολή διαρκείας 3 ωρών. Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης, η μοίρα θα πετούσε ανατολικά για 120 μίλια, βόρεια για 73 μίλια, και στη συνέχεια θα επέστρεφαν στη βάση καλύπτοντας άλλα 120 μίλια. Δεν επέστρεψαν ποτέ.
Φωτογραφία του προσωπικού της θρυλικής μοίρας της Πτήσης 19 που εξαφανίστηκε στο Τρίγωνο των Βερμούδων λίγο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Image: Supplied
Αεροφωτογραφία της ναυτικής βάσης Φορτ Λόντερντεϊλ απ’ όπου απογειώθηκαν τα πέντε αεροπλάνα της Πτήσης 19. Image: Supplied

Ρούπερτ Σπάιρα: Γιατί το εγώ φαίνεται σαν να είναι τόσο αληθινό

Αποτέλεσμα εικόνας για Ρούπερτ Σπάιρα: Γιατί το εγώ φαίνεται σαν να είναι τόσο αληθινό

 Πρέπει να διαλυθεί το εγώ; Όχι.

 Για να διαλυθεί ένα εγώ πρέπει πρώτα να υπάρχει. 

Αν ένα εγώ υπάρχει, σημαίνει ότι η άπειρη επίγνωση παύει να είναι άπειρη, αφού δεν μπορεί να υπάρχει μια πεπερασμένη δομή ταυτόχρονα με το άπειρο. 

Δεν υπάρχει χώρος μέσα στο άπειρο για να εμφανιστεί κάτι που είναι πεπερασμένο.

 Έτσι, αν ισχυριστούμε ότι το εγώ υπάρχει, αρνούμαστε αυτομάτως την ύπαρξη της επίγνωσης.
 Το εγώ δεν δημιουργείται ποτέ, δεν υπάρχει ποτέ, δεν υπήρξε ποτέ και δεν διαλύεται ποτέ. 

Υπάρχει μόνο ένας Εαυτός, μία πραγματικότητα, που παίρνει τη μορφή των σκέψεων, των αισθήσεων και της αντίληψης. 

Μέσα στις δραστηριότητες αυτές, ο ένας Εαυτός φαίνεται σαν να ρίχνει ένα πέπλο και να επισκιάζει τον εαυτό του με την ίδια του τη δραστηριότητα. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται στον εαυτό του σαν να είναι μια πεπερασμένη δομή.

 Η ίδια η αίσθηση "εγώ θέλω να διαλύσω το εγώ", είναι αυτό που ονομάζουμε "εγώ".

 Ας το εξηγήσουμε αυτό με μια παρομοίωση. 

Απαίσια, κτηνώδης και σύντομη. ΤΟΜΑΣ ΧΟΜΠΣ. (Nigel Warburton)

Ο Τόμας Χομπς (1588-1679) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους Άγγλους πολιτικούς στοχαστές. Λιγότερο γνωστό είναι ότι ήταν φανατικός με τη σωματική άσκηση. Κάθε πρωί έκανε έναν μακρύ περίπατο, δρασκελίζοντας λόφους μέχρις εξάντλησης. Σε περίπτωση που του ερχόταν καμιά καλή ιδέα ενόσω ήταν έξω, είχε ένα ειδικό ραβδί με ένα σκαφτό μελανοδοχείο στη λαβή. Αυτός ο ψηλός, ερυθροπρόσωπος, εύθυμος άνδρας με το μουστάκι και το κοντό μουσάκι υπήρξε φιλάσθενο παιδί. Όμως ως ενήλικας ήταν εξαιρετικά υγιής, και σε μεγάλη ηλικία έπαιζε μάλιστα και τένις. Έτρωγε πολλά ψάρια, έπινε ελάχιστο κρασί, και τραγούδαγε – σε κλειστά δωμάτια, χωρίς να ακούγεται- για να εξασκεί τους πνεύμονές του. Και, φυσικά, όπως πολλοί φιλόσοφοι, το μυαλό του ήταν άκρως δραστήριο. Ίο αποτέλεσμα ήταν να ζήσει 91 χρόνια, ένα εκπληκτικό νούμερο για τον 17ο αιώνα, όταν το μέσο προσδόκιμο ζωής ήταν 35 χρόνια.
Παρά τον προσηνή χαρακτήρα του, ο Χομπς, όπως και ο Μακιαβέλλι, δεν είχε σε ιδιαίτερη εκτίμηση τους ανθρώπους. Πίστευε πως είμαστε όλοι εγωιστές και πως μας παρακινούν ο φόβος του θανάτου και η ελπίδα του προσωπικού κέρδους. Όλοι μας πασχίζουμε να εξουσιάζουμε τους άλλους, είτε το συνειδητοποιούμε είτε όχι. Αν δεν αποδέχεστε την εικόνα που έχει ο Χομπς για την ανθρωπότητα, γιατί κλειδώνετε την πόρτα όταν φεύγετε από το σπίτι; Μήπως επειδή ξέρετε ότι υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που ευχαρίστως θα έκλεβαν όλα σας τα υπάρχοντα; Ωστόσο, θα υποστηρίζατε πως μόνο κάποιοι άνθρωποι είναι εγωιστές. Ο Χομπς διαφωνούσε. Πίστευε πως κατά βάθος όλοι είμαστε εγωιστές, και ότι αυτό που πραγματικά μας αναχαιτίζει είναι η ισχύς του νόμου και η απειλή της τιμωρίας.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών, όπως πίστευε, ήταν ότι αν η κοινωνία διαλυόταν και έπρεπε να ζήσετε σε αυτό που ονόμαζε «φυσική κατάσταση», δίχως νόμους ή κανέναν με την εξουσία να τους φτιάξει, εσείς, όπως όλοι, θα κλέβατε και θα σκοτώνατε αν ήταν απαραίτητο. Τουλάχιστον, θα έπρεπε να το κάνετε προκειμένου να συνεχίζατε να ζείτε. Σε έναν κόσμο ανεπαρκών φυσικών πόρων, ιδίως αν παλεύατε να βρείτε τροφή και νερό για να επιβιώσετε, θα ήταν λογικό να σκοτώσετε άλλους ανθρώπους προτού σας σκότωναν εκείνοι. Στην αξιομνημόνευτη περιγραφή του Χομπς, η ζωή εκτός κοινωνίας θα ήταν «μοναχική, φτωχή, απαίσια, κτηνώδης και σύντομη».

Η ναζιστική προέλευση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (και της υπερθέρμανσης του πλανήτη)

Αποτέλεσμα εικόνας για ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (και της υπερθέρμανσης του πλανήτη)

Γιατί να μελετήσουμε την ιστορία και μάλιστα ένα τόσο άσχημο θέμα όπως η άνοδος των Ναζί στη Δημοκρατία της Βαϊμάρης; Διότι, παραθέτοντας τον George Santayana, όσοι δεν θυμούνται το παρελθόν, καταδικάζονται να το επαναλάβουν. Φαίνεται ότι έχουμε ξεχάσει πολλά, γιατί, ως πολιτισμός, επαναλαμβάνουμε τα τρελά ναζιστικά σχέδια ανανεώσιμης ενέργειας σε τεράστια κλίμακα

Ένα καλό έγγραφο πηγής είναι αυτό το βιβλίο:
Το εξώφυλλο του Τεχνολογίας και οικονομία στο Τρίτο Ράιχ: Πρόγραμμα εργασίας του Franz Lawaszeck, που δημοσιεύθηκε το 1933
Ο Δρ. Franz Lawaszeck ήταν εφευρέτης και κατασκευαστής υδροηλεκτρικών στροβίλων στη Βαυαρία. Ως πρώιμο μέλος του Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (Εθνικό Σοσιαλιστικό Γερμανικό Εργατικό Κόμμα ή Ναζιστικό Κόμμα), σύντομα έγινε διάσημος εκπρόσωπος για την οικονομική πολιτική του κόμματος, ιδιαίτερα την ενεργειακή πολιτική. Ήταν σαφώς στο αριστερό αντικαπιταλιστικό κομμάτι του κόμματος και είχε στενή σχέση με άλλους αριστερούς εθνικούς σοσιαλιστές όπως ο Feder, ο Streicher, ο Himmler, ο Backe, ο Goebbels κλπ. Το βιβλίο του ξεκινά με την καταδίκη του καπιταλιστικού κράτους και επικαλείται την ουσιαστική ισορροπία της ζωής που μπορεί να υπάρχει μόνο σε μια εταιρική κατάσταση.
Ο Δρ Lawaszeck αρχίζει να συζητά την ενέργεια στη σελίδα 10. Οι μεγάλες βιομηχανίες σε μια καπιταλιστική κοινωνία έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να παράγουν τη δική τους ισχύ επί τόπου για 1,5-2,0 pfennig / kWh, ενώ οι μικρές επιχειρήσεις πληρώνουν 10-25 pfennig / kWh.
 Στη συνέχεια, στη σελίδα 12 και στην οικονομία του υδρογόνου:
Φαίνεται ότι η μετατροπή της κοινωνίας σε μια κοινωνία υδρογόνου είναι ένα σημαντικό βήμα προς μια νέα βιομηχανική επανάσταση. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το “vorsprung durch technik” [πλεονέκτημα από την τεχνολογία]. Οι κινητήρες υδρογόνου είναι πιο ισχυροί από τους κινητήρες που κινούνται με ντίζελ ή βενζόλιο. Με το φθηνό οξυγόνο, θα είναι φθηνότερο να κατασκευάζεται και να συγκολλάται χάλυβας. Έτσι θα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε με επιτυχία στην παγκόσμια αγορά και να εξάγουμε περισσότερα. Στη συνέχεια, μπορούμε να επιστρέψουμε το δημόσιο χρέος μας, ακόμα και όταν μειώσουμε το επιτόκιο στο μηδέν.
Στη σελίδα 47, εισέρχεται στον προοριζόμενο ναζιστικό μετασχηματισμό της βιομηχανίας ενέργειας:

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ - ΟΙ ΟΚΤΩ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ




ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
Ο Άνθρωπος δεύτερος θεός  γεννήθηκε όμοιος με τον Πατέρα όλων των δημιουργημάτων Τριαδικό Θεό, Ζωή και Φως μέσα στο Θεό..

Και ο άνθρωπος ο δεύτερος θεός κατέχει την ένατη και δέκατη Μονάδα του πνεύματος Ζωή και Φως του Αρχέτυπου κόσμου.

Και εξουσιάζει τα πάντα, δηλαδή και τις υπόλοιπες Οκτώ κατώτερες Μονάδες του πνεύματος που ανήκουν στον κτιστό κόσμο του δεύτερου Νου δημιουργού.

Και θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τους άλλους Οκτώ Ουρανούς του κτιστού κόσμου, τις οκτώ κατώτερες Μονάδες του πνεύματος, του δεύτερου Νου δημιουργού του κτιστού κόσμου, που εξουσιάζονται από την Δεκάδα Ζωή και Φως.

Θέλησε ο άνθρωπος δεύτερος θεός να ζήσει και κατανοήσει τον εαυτό του, δηλαδή να αποκτήσει την πλήρη ΕΠΙΓΝΩΣΗ σε ολόκληρη την Ιερή Δεκάδα του πνεύματος που δίνει την ζωή σε όλες τις βαθμίδες της δημιουργίας και ζωής.

Από το κατώτερο πνεύμα-ουρανό, έως το ανώτερο, την όγδοη Μονάδα του πνεύματος του κτιστού κόσμου που είναι το Άγιο Πνεύμα.

Εισερχόμενος στην Όγδοη Μονάδα έγινε όμοιος με την όγδοη Μονάδα του Πνεύματος τον Άγιο Λόγο,  (Άγιο Πνεύμα), και κατανόησε τον Άγιο Λόγο του δεύτερου Νου δημιουργού.

Από Φως που ήταν ο άνθρωπος δεύτερος θεός έγινε Νους (Άγιος Λόγος), όμοιος με τον δεύτερο Νου δημιουργό.

Και κατανόησε τα Επτά δημιουργήματα του δεύτερου Νου δημιουργού τους Επτά Νους Διοικητές, δηλαδή τις κατώτερες βαθμίδες των Μονάδων του πνεύματος, τις Επτά Μονάδες της Ιερής Δεκάδας, που δημιουργούν τον κόσμο και την ζωή σε κάθε ουρανό ο καθένας Νους Διοικητής από τους Επτά.

Και αφού ο άνθρωπος δεύτερος θεός  κατανόησε τις Οκτώ Μονάδες του πνεύματος της Ιερής Δεκάδας που δημιουργούν τον κόσμο, και την ζωή, στην συνέχεια θέλησε να ζήσει την ζωή.

Και εισήλθε ο άνθρωπος δεύτερος θεός μέσα στον κτιστό κόσμο των Επτά Ουρανών-Διοικητών,κατέχοντας όλες τις ενέργειες των Επτά Μονάδων του πνεύματος, που δημιουργούν τον κόσμο στις Επτά κατώτερες βαθμίδες..και την ζωή.

Και από Νους ο άνθρωπος έγινε η εικόνα της ζωής, δηλαδή ψυχή στο καθαρό άϋλο της φύσης δημιούργημα του έβδομου Ουρανού.

Πάψε Να Είσαι Βαλτωμένος Σε Μία Φυλακισμένη Ευτυχία



Καθημερινότητα. Ρουτίνα. Καταστάσεις με εντάσεις που σε κάνουν να αμφιβάλλεις για το μέλλον αλλά και για τον ίδιο στον εαυτό. Αυτή η συνεχόμενη κατάσταση άγχους, που σε τραβάει μακριά από το να απολαμβάνεις τις στιγμές που περνάνε στη ζωή σου. Παραβλέπεις καθετί μπορεί να σου δώσει την ικανοποίηση της ευτυχίας μέσα από μικρές στιγμές και τρέχεις να προλάβεις τη ζωή. Οι καταστάσεις σε προλαβαίνουν και τότε συνειδητοποιείς πως όσο και αν τρέχεις, η ζωή πάντα θα βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά από εσένα. 
Περνάς τις μέρες σου ζυγίζοντας εκείνα που πέρασαν και λυπάσαι γι’ αυτά. Βάζεις τον εαυτό σου σε μία κατάσταση να μετράς τις δυσκολίες και να γειώνεσαι από αυτές. Κλαις, λυγίζεις και πιστεύεις ότι δεν μπορείς άλλο. Μα κάνεις λάθος. Κάνεις ένα τεράστιο λάθος. Κοιτάς τη ζωή από λάθος οπτική γωνία. Δεν πρέπει να μετράς τις δυσκολίες, αλλά εκείνες τις στιγμές που ένιωσες πραγματικά ικανοποιημένος από τη ζωή. Άσε το μέτρημα για τις εμπειρίες και τα μαθήματα που πήρες από αυτές. 
Μην λυγίζεις και μην κλαις αν κάτι δεν σου πάει καλά. Βρες εκείνη την οπτική γωνία που ακόμα και όταν πρέπει να λυγίσεις με την λογική σου, το συναίσθημά σου θα σου λέει να γελάσεις.

ΚΑΝΝΑΒΗ – Νομιμοποίηση Τώρα!


Γράφει ο Δρ. Κλεάνθης Γρίβας
Η απαγόρευση οποιασδήποτε ουσίας εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τις ιδιοτελείς επιλογές εκείνων που έχουν συμφέρον και δύναμη να την επιβάλουν. Η μόνη αλήθεια που εμπεριέχεται στην προπαγάνδα των μανιακών της απαγόρευσης ορισμένων ψυχοτρόπων ουσιών, έγκειται απλώς και μόνο στο ότι υπάρχουν ψυχοτρόπες ουσίες, όπως και η μόνη αλήθεια που ενυπάρχει στην προπαγάνδα των μανιακών του αντισημιτισμού, έγκειται απλώς και μόνο στο ότι υπάρχουν Εβραίοι.
Η υπεράσπιση της αυταπόδεικτης αλήθειας ότι η κάνναβη είναι ένα πολύτιμο κατασκευαστικό, ενεργειακό, θεραπευτικό και ψυχαγωγικό μέσο, που συντροφεύει το ανθρώπινο είδος από την εμφάνισή του μέχρι σήμερα, συνεπάγεται σύγκρουση με τις προκαταλήψεις που καλλιεργεί εδώ και μισό αιώνα ο αποτρόπαιος προπαγανδιστικός μηχανισμός της απαγόρευσης ορισμένων ψυχοτρόπων ουσιών, ο οποίος εμπνέεται, καθοδηγείται και επιβάλλεται από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για λόγους που συνδέονται με μια ορισμένη εσωτερική πολιτική (που έχει ως στόχο τον έλεγχο του πληθυσμού) και μια συγκεκριμένη εξωτερική πολιτική (που αποσκοπεί στη διευρυμένη αναπαραγωγή ενός πλέγματος εκμεταλλευτικών σχέσεων που της επιτρέπει στις ΗΠΑ με το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού να ληστεύουν το 50% του παγκόσμιου πλούτου).
Κι όπως συμβαίνει με κάθε πόλεμο, η αλήθεια είναι το πρώτο θύμα του ανήθικου, αποτρόπαιου και καταστρεπτικού αμερικανικού «πολέμου κατά των ναρκωτικών».
Για να μας εξαναγκάσει να συμμετέχουμε στη δολοφονία της αλήθειας και στην ενίσχυση του πλέγματος των ιδιόμορφων αποικιοκρατικών σχέσεων μας με την Ουάσινγκτον, η αμερικανική κυβέρνηση μας επιβάλλει καταναγκαστικά την εξουσιαστική και πολλαπλά κερδοφόρα (από οικονομική και πολιτική άποψη) σχιζοφρενική απαίτηση να θυσιάσουμε την κριτική σκέψη στο βωμό της δαιμονολογίας, να απαρνηθούμε τον Διαφωτισμό για χάρη της νεκρομαντείας, να καταδικάσουμε τη λογική για χάρη του παραλογισμού και να δολοφονήσουμε την ελευθερία για χάρη της δουλείας. Κι όλα αυτά με πρόσχημα ότι θα μας «σώσει» από έναν κίνδυνο (τον κίνδυνο των «ναρκωτικών») που κατασκευάζεται και συντηρείται τεχνητά από εκείνους που αναλαμβάνουν εργολαβικά την «προστασία» μας.
Από το 1914 (που επιβλήθηκε η πρώτη απαγόρευση -του οπίου και της κοκαίνης και των παραγώγων τους- στις ΗΠΑ με το νόμο Harrison και εν συνεχεία επιβλήθηκε καταναγκαστικά σε όλο τον κόσμο) εκατομμύρια ανθρώπινες υπάρξεις καταδικάζονται στη στέρηση της ελευθερίας, την εξαθλίωση, την αρρώστια και το θάνατο για ένα έγκλημα χωρίς θύμα.
Από το 1937 (που επιβλήθηκε η δεύτερη απαγόρευση -της κάνναβης και των παραγώγων της- στις ΗΠΑ με το Marihuana Tax Act και εν συνεχεία επιβλήθηκε καταναγκαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη), μόνο στις ΗΠΑ διενεργήθηκαν πάνω από 20.000.000 συλλήψεις, εκδόθηκαν πάνω από 3.000.000 καταδικαστικές αποφάσεις και επιβλήθηκαν συνολικά πάνω από 15.000.000 χρόνια φυλακής για απλή κατοχή, καλλιέργεια και χρήση της κάνναβης, ενός αθώου και πολύτιμου φυτού, που ικανοποιεί ένα πλήθος από καθημερινές ανάγκες.
Αυτή η πρωτοφανής στην ιστορία μας, μαζική ανθρωποθυσία στο βωμό του παραλογισμού και της κτηνωδίας της απαγόρευσης, πρέπει να τερματιστεί. Και όπως δείχνουν οι διεργασίες που συντελούνται διεθνώς, θα τερματιστεί.1

Οι ''καταστροφικές'' Κυνάδες Ημέρες και ο σεισμός στην Κω



Στην αρχαιότητα, το χρονικό διάστημα μετά την 21η Ιουλίου αναφέρεται και σαν Κυνάδες ημέρες ή περιόδος των Kυνικών Kαυμάτων στη διάρκεια των οποίων εμφανίζονταν αντίστοιχα και τα Κυνικά Καύματα. Η ονομασία αυτή είναι συνδεδεμένη με την Ανατολή του αστέρα του Σειρίου κατόπιν συνόδου με τον Ήλιο (δηλ. ανατέλλουν ταυτόχρονα), έχοντας σαν αποτέλεσμα θερμότερες μέρες.  Σήμερα, οι επίσημες μέρες έναρξης για τα Κυνικά Kαύματα για το Βόρειο ημισφαίριο είναι από τις 3 Ιουλίου και διαρκούν περίπου μέχρι τα μέσα Αυγούστου. Η συγκεκριμένη περίοδος του καλοκαιριού περιγράφεται στις αρχαίες πηγές με αρκετά μελανά χρώματα και σχεδόν όλοι οι συγγραφείς συμφωνούν ότι η Ανατολή του Σειρίου φέρνει μαζί της κακοτυχία, αρρώστειες, δυσκολίες, δυστυχία και υψηλό πυρετό στους ανθρώπους. Θα μπορούσε ο σεισμός των 6,4 ρίχτερ ανοιχτά της Κω, στις 21 Ιουλίου, να σχετίζεται με την ''ενεργειακή-σωματιδιακή υπερδιέγερση'' που δεχόμαστε στη Γη λόγω της Ανατολής του αστέρα του Σειρίου? Αλλά και κατόπιν ενίσχυσης του, αφού έρχεται σε σύνοδο (δηλ. ανατέλλουν ταυτόχρονα) και με τον Ήλιο?

«Το θερινό αστέρι [Σείριος],
το οποίο αστράφτει περισσότερο
από όλα τα αστέρια λάμπει πιο λαμπρό
αφού λουστεί στο κύμα»
Όμηρος, Ιλιάδα

  Μήπως τα έντονα καιρικά φαινόμενα που βίωσε η Ελλάδα τον Ιούλιο του 2017 με το φαινόμενο Μέδουσα σχετίζονται περισσότερο με την ''ανατολή'' του Σειρίου παρά με την κλιματική αλλαγή? Γνωρίζουμε στο σύμπαν πως ακόμα και πολύ μακρινοί αστέρες στέλνουν πέρα από τα φωτόνια τους στη Γη και μια άλλη μορφή σωματιδιακής ακτινοβολίας(αρχή ελεύθερης ενέργειας και θεωρίας υπερ-χορδών) την οποία προκατακλυσμιαίοι πολιτισμοί πιθανότατα χρησιμοποιούσαν και αξιοποιούσαν τοποθετώντας κρυστάλλους στην κορυφή των πυραμίδων. Σύμφωνα με μελέτες που έγιναν την δεκαετία του ’70, οι ερευνητές αποκάλυψαν ότι τα φρεάτια που βρίσκονταν στο εσωτερικό της μεγάλης πυραμίδας του Χέοπα, έβλεπαν σε δύο πολύ σημαντικά αστέρια. 

Ρόαλντ Άμουντσεν: Οι Νορβηγοί φτάνουν στον Νότιο Πόλο


   Στις 31 Αυγούστου του 1906, το μόλις είκοσι-ενός μέτρων Νορβηγικό πλοίο Γκγέα (Gjøa), με πλήρωμα εφτά άνδρες, φτάνει στο Νόουμ της Αλάσκα έχοντας γίνει το πρώτο πλοίο της Ιστορίας που πέρασε από τον Ατλαντικό Ωκεανό στον Ειρηνικό μέσω του Βορειοδυτικού Περάσματος, διασχίζοντας για τρία χρόνια τις Αρκτικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής. Πλοίαρχος του ήταν ο Νορβηγός εξερευνητής, Ρόαλντ Άμουντσεν. Ο Άμουντσεν, γεννήθηκε το 1872, στο Μπόργκε της Νορβηγίας, προερχόμενος από ναυτική οικογένεια. Παρά την επιθυμία του να συνεχίσει την ναυτική παράδοση της οικογένειας του, άρχισε να σπουδάζει γιατρός. Στα είκοσι-ένα του χρόνια όμως, εγκατέλειψε τις σπουδές του για να ακολουθήσει την θάλασσα. Το 1897, συμμετείχε στην Βελγική Εξόρμηση της Ανταρκτικής ως Υποπλοίαρχος στο πλοίο Μπελζίκα (Belgica) η οποία διήρκεσε για δύο χρόνια. Τα μέλη της αποστολής εκείνης, ήταν οι πρώτοι άνθρωποι που έζησαν τον χειμώνα της Ανταρκτικής. Η εμπειρία του αυτή, ενέπνευσε τον Άμουντσεν να πραγματοποιήσει τις δικές του Πολικές εξερευνήσεις που έμειναν στην Ιστορία. 

   Μετά το επίτευγμα του διάπλου του Βορειοδυτικού Περάσματος, ο Άμουνστεν  είχε σκοπό να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα έφτανε στον Βόρειο Πόλο. Το 1909 όμως, κατά την προετοιμασία της αποστολής, έμαθε πως ο Αμερικανός Ρόμπερτ Πίαρι, είχε ήδη κατακτήσει αυτή την πρωτιά. Τότε, αποφάσισε να κατευθυνθεί προς την Ανταρκτική και να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα φτάσει στον Νότιο Πόλο. Την ίδια περίοδο όμως, για τον ίδιο σκοπό προετοιμαζόταν και ο Άγγλος Ρόμπερτ Φάλκον Σκοτ ο οποίος, έχοντας δημοσιεύσει της προθέσεις του, είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης για το επικείμενο επίτευγμα του. Αντιθέτως, ο Άμουντσεν κράτησε μυστικές τις προθέσεις του ενημερώνοντας μόνο τον έναν από τους τρεις αδελφούς του, Λεόν, και τον υφιστάμενο του Νίλσεν, ώστε να μην χάσει την χρηματοδότηση που προοριζόταν για την εξερεύνηση της Αρκτικής αλλά και για να μην του απαγορευτεί ο απόπλους για την Ανταρκτική, προς αποφυγή κάποιου διπλωματικού επεισοδίου μεταξύ της Νορβηγίας και της Βρετανίας για υπονόμευση του εγχειρήματος του Σκοτ. Ο Σκότ μάλιστα, γνωρίζοντας πως ο Άμουντσεν προετοιμαζόταν για να εξερευνήσει τον Βόρειο Πόλο, προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του για να του ζητήσει συνεργασία ώστε να συγκρίνουν τις παρατηρήσεις τους από τους δύο Πόλους του Πλανήτη. Ο Άμουντσεν όμως, απέφυγε την επικοινωνία. 

Το δώρο των αναμνήσεων

to dwro twn anamnhsewn
 Γράφει η Αθηνά Πάσχου
Σε ένα μέρος, κάπου μακριά από παντού, ζούσε μια παράξενη πεταλούδα που άλλαζε μορφές. Τη μέρα ξυπνούσε ως ένα μεγάλο κίτρινο λουλούδι, ανάμεσα από δροσερά χορταράκια πράσινου γρασιδιού. Το απόγευμα γινόταν σταγόνα και ταξίδευε, πότε ως βροχή, πότε με τα νερά της θάλασσας και πότε ως ποτάμι. Το βράδυ γινόταν μια λευκή φωτεινή πεταλούδα που στα φτερά της είχε όλες τις αποχρώσεις των χρωμάτων εναλλάξ. Τη μία φώτιζε ένα κόκκινο περίγραμμα στην άκρη των φτερών της, την άλλη ένα μωβ, την άλλη ένα πράσινο και όλα τα υπόλοιπα χρώματα κατά καιρούς.
Η πεταλούδα αυτή είχε έναν σκοπό, μια αποστολή. Να μοιράζει αναμνήσεις. Οι άνθρωποι βλέπετε τον τελευταίο καιρό δε δούλευαν καθόλου πάνω σε αυτό το θέμα. Δούλευαν σκληρά για να βγάλουν χρήματα να ζήσουν, δούλευαν πολλές ώρες για να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα, δούλευαν μακριά από το σπίτι τους ή μέσα σε αυτό αλλά δε δούλευαν πάνω στις αναμνήσεις τους.
Η πεταλούδα, καθώς είχε ζήσει πολλά χρόνια σε αυτόν και άλλους κόσμους πιο μακρινούς, ήξερε ότι μετά από χρόνια όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα υποφέρουν από έλλειψη αναμνήσεων. Ο στόχος της λοιπόν ήταν να μαζεύει από τα στοιχεία της φύσης, από τη ζωή, όλα τα μυστικά. Ως λουλούδι μάζευε τα μυστικά του αέρα και της γης. Ως σταγόνα μάζευε όλα τα μυστικά του νερού και ως πεταλούδα μάζευε τα μυστικά της φωτιάς πετώντας από πάνω της όπου εκείνη άναβε. Τα μυστικά όπως καταλαβαίνετε ήταν πάρα πολλά, αμέτρητοι δυνατοί συνδυασμοί άρα αμέτρητες δυνατές αναμνήσεις.

Κουτί του Ντιμπούκ : Η Κατοικία ενός Πανάρχαιου πνεύματος

Ντιμπούκ

Οι λάτρεις του μεταφυσικού και του τρόμου σίγουρα θα έχουν δει την ταινία του 2012, “The Possession”. Η ταινία είχε να κάνει όταν ένα νεαρό κορίτσι αγόρασε ένα κουτί αντίκα, χωρίς να γνωρίζει ότι μέσα στο κουτί κατοικεί ένα αρχαίο πνεύμα. Ο πατέρας του κοριτσιού μαζί με την πρώην σύζυγο του προσπαθούν να βρουν έναν τρόπο να τελειώσουν τη κατάρα της κόρης τους. Η ταινία αυτή βασίζεται στην ιστορία του μυστηριώδους “Κουτιού του Ντιμπούκ”. Μια ιστορία δέσμευσης ενός πνεύματος. Μια ιστορία όπου οι τρελές ευγονικές ιδεολογίες δυο ανδρών, του Λάφλιν και του Χίτλερ, δένονται μεταξύ τους και γεννούν ένα ολόκληρο Ναζιστικό Κίνημα. Δυστυχώς, αυτά συνδυάστηκαν άψογα με τη “λογική” πίσω από το θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων, που θα πέθαιναν στο πιο σημαντικό Ολοκαύτωμα στην Ανθρώπινη Ιστορία. Ίσως τελικά, το υπερφυσικό με το φυσικό, τα χωρίζει μια πολύ λεπτή, οριακή γραμμή.
Η ιστορία του Κουτιού ξεκινάει πριν από τον 2ο Π.Π.. Αυτό το μικρό ξύλινο κουτί κρασιού, ήρθε στην Αμερική από μια Πολωνή επιζών του Ολοκαυτώματος, με το όνομα Χαβέλα. Είχε έρθει στην κατοχή της στην Ισπανία, πριν από την μετανάστευση της στην Αμερική, όπου και το κράτησε ασφαλές μέσα στο κουτί με τα ραπτικά της μέχρι το θάνατο της το 2003. Μετά το θάνατο της, η οικογένεια της πούλησε τα υπάρχοντα της και το Κουτί ήρθε στην κατοχή ενός άνδρα, ονόματι Κέβιν Μάνις, μαζί με άλλα αντικείμενα. Αργότερα, ο ίδιος μίλησε με την εγγονή της Χαβέλα, για το αν όντως ήταν σίγουρη για την πώληση του, γιατί υποψιαζόταν πως μέσα υπήρχε πιθανά να υπήρχε κάποιο κειμήλιο, το οποίο να το ήθελαν. Παρά την προσφορά του να το επιστρέψει πίσω, η κοπέλα αρνήθηκε, ενώ αργότερα του αποκάλυψε πως ήταν κρυμμένο και κλειστό για χρόνια λόγω του Ντιμπούκ.

Α΄-ΟΙ ΚΑΥΣΤΙΚΕΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΤΑΝ



O ιταλός γελοιογράφος Francesco Tulio Altan, που είναι παγκοσμίως γνωστός ως Altan, γεννήθηκε το 1942 στο Τρεβίζο. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Βενετίας αρχιτεκτονική, χωρίς να την τελειώσει και δούλεψε σαν σκηνογράφος στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Το 1970 πήγε στο Ρίο ντε Τζανέιρο και εκεί ξεκίνησε να σχεδιάζει κόμικς για παιδιά για τις τοπικές εφημερίδες.


Ξεκινώντας το  1974 την συνεργασία του με ιταλούς εκδότες δημιουργεί, για το περιοδικό με κόμικς Linus, ,την φιγούρα του Trino που είναι ένας απροετοίμαστος να δημιουργήσει τον κόσμο θεός!
Το Linus εκδόθηκε το 1965, είχε αριστερό προσανατολισμό (οι εκδότες του άνηκαν στο κομμουνιστικό κόμμα) και ήταν το πρώτο περιοδικό κόμιξ της γείτονος χώρας που στόχευε σε ενήλικο κοινό.
Η περίφημη ΒΑΒΕΛ βασίστηκε σε αυτό το περιοδικό και δημοσίευε σκίτσα του Αλτάν.


Τον επόμενο χρόνο επιστρέφει στην Ιταλία και δημιουργεί μια από τις πιο γνωστές του φιγούρες την Pimpaγια την παιδική εφημερίδα Corriere dei PiccoliH Pimpa είναι ένα θηλυκό σκυλάκι με κόκκινες βούλες που λόγω της επιτυχίας του έγινε και καρτούν για την ιταλική τηλεόραση
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα